tisdag 9 juni 2009

Snälla, inte dåligt väder på fredag

Nu kan man säga att det är sommarlov nästan på riktigt. Imorgon är jag ledig och på torsdag ska vi ha klassens dag vilket innebär fika och mera fika. Jag har tagit hem alla böcker från mitt skåp idag och det fick mig att tänka på hur mycket man egentligen skriver under ett läsår! Snacka om att det blir ett par A4-sidor. Oh lord, så mycket skrivblock och böcker det ryms i ett skåp och oh lord så tung påse det blev att bära hem. Jag, Malin och Emelie gick till stan i det fina vädret och åt supergod lunch, sen tog jag bussen hem och la mig och vilade. Känns som om jag sovit lite senaste dagarna så då passade jag på att ta mig en liten power-nap. Nu ska jag bara äta och ta på mig jobbarkläder så är jag redo för ikväll. Ser fram emot att få se alla fina klänningar.

Kollade förresten på yr.no för att se vad vi får för väder på fredag. Klockan åtta på kvällen kommer det vara 15 grader och mulet. Det kunde ju ha varit bättre, men vi får hålla tummarna och hoppas på att vi får se lite sol på fredag! Det vore himla tråkigt om det var dåligt väder då alla treor tar studenten och vi ettor firar att vi har två år kvar på skolan. Nu ska jag kila till köket och brottas med lite kycklingsallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar