måndag 15 juni 2009

Köra bil

Hade tänkt mig en löparrunda idag, men blev hindrad av ett skavsår på min vänstra häl. Kan inte ens ta på mig springskorna utan att vika mig dubbel av smärta. Resten av sommaren ska jag bara använda skor som är utan hälar så jag inte riskerar att råka ut för ytterligare skavsår. Undra förresten om man kan springa i foppaskor? De är ju väldigt skonsamma mot hälarna så det kan ju vara en bra idé. Måste testa!

Idag har jag inte gjort mycket hittills kan jag lova. Vaknat, gått igenom skrivblock från skolan, dammtorkat fönstret i mitt rum och typ inget mera. Så fort mamma kommer hem från jobbet ska vi ut och köra lite bil igen. Ska hämta lillebror i blåsmark och då tänkte jag passa på att köra.


Jag och min superlilla lillebror

2 kommentarer:

  1. Och inte har du sagt att du har börjat blogga igen emelie? :( Men nu har jag hittat dig och du är inlagd i min blogglista vare sig du vill det eller ej ;P

    SvaraRadera
  2. Näää jag vet.. har som inte kommit mig för att berätta för någon än, eftersom jag mest skriver för min egen del;) men jag känner mig ärad över att vara inlagd i din blogglista, tack;)

    SvaraRadera