onsdag 24 juni 2009

Mer än fem getingar

Ciaoo! Baksmällan får mer än mycket väl godkänt, mer än fem getingar, fem pite-paltar och mer än högsta betyg. Den var huuuur bra som helst och hade precis det där extra som gör att man inte kunde låta bli att skratta sig igenom hela filmen. Det fanns någonting komiskt i varje sak som hände, alltså en perfekt film att se om man känner sig lite nere!

Följde Jenni och Nova-Li på babyfotografering idag. Hon var en riktig ängel och skrattade under hela fotograferingen. Jag är övertygad om att bilderna kommer bli hur söta som helst, särskilt eftersom hon är världens sötaste barn;-) Efter korttagningen åkte vi hem till Jenni och åt lunch sen for vi hem hit och jag gjorde mig klar inför en jobbarkväll. Lugn dag, lugn kväll och nu väntar en förhoppningsvis lugn natt. Dagens bästa var att jag klarade mig från högtalare i huvudet på jobbet. Skönt!


Jenni och Novis, ni är guld värda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar