onsdag 10 juni 2009

Farmor och farfar

Balkvällen gick mycket bra och som planerat tycker jag. Alla fick mat relativt snabbt och fatserveringen av desserten flöt på utan missöden. Med det menar jag att ingen av de finklädda damerna råkade få knät fullt med glass och vaniljmarinerade björnbär. Tur! 02.00 stängde vi restaurangen och folk började dra sig hemåt, nästan alla flickor med sina högklackade skor i händerna. Imponerande dock att de klarade av att gå omkring i världens klackar och dansa hela kvällen, när jag fick ont i mina fötter av att bara gå i ett par sköna gympaskor. Jag och Jenni stämplade ut strax efter 02.30 och körde raka spåret hem. Somnade så fort jag la mig ner, och vaknade nästan utvilad halv tolv.

Dagen har flytit på bra och snabbt. Farmor och farfar kom idag och stannar tills på onsdag, det är alltid lika mysigt att ha dom här. For ut och sprang hortlaxrundan efter mycket psykisk förberedelse och hur jobbigt det än var så var det värt det för oj vad det kändes bra efteråt. Efter att jag sagt hejdå till mitt springsällskap så gick jag till Ica med farmor och handlade. Sen har jag inte gjort mer idag, har faktiskt varit ledig och då är det ju meningen att man ska ta det lugnt:) Om drygt en timma är det Grey's anatomy så då ska jag sitta klistrad framför teven. Ha en bra kväll!

Just det, kollade yr.no idag också och vädret har ändrats. På fredag ska det nu vara 17 grader och sol. Hoppas det blir så, eller till och med varmare. Det vore väldigt uppskattat! Adios.



Emelie Eklund och jag i södra hamn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar