onsdag 6 april 2011

SEE I NEVER THOUGHT THAT I COULD WALK THROUGH FIRE I NEVER THOUGHT THAT I COULD TAKE THE BURN I NEVER HAD THE STRENGTH TO TAKE IT HIGHER UNTIL I REACH

Jag är verkligen inte den kreativa typen som gör egna smycken och sånt tjafs som ändå bara ligger och skräpar, men, till min stora förvåning så har jag lyckats knåpa ihop två örhängen av ett par halsband som jag hittade bland mina smycken. Detta var från början ett halsband som jag köpte i Monaco när vi var där för många år sedan bland alla stört coola ferraribilar. Tycker som att det är lite snyggt om än nog så tugnt! Inget man leker hårdrockare i alltså, då trillar örat av. Det här korset vet jag faktikst inte vart det kommer ifrån, det bara låg där och skräpade också var det ju fort gjort att bara fästa det på en krok som saknade örhänge! Enkelt och snyggt till vardags, dock lite trist att det bara finns en utav den. Hade gärna haft en likadan på andra örat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar