fredag 1 april 2011

BABY TAKE MY OPEN HEART AND ALL IT OFFERS CAUSE THIS IS AS UNCONDITIONAL AS IT'LL EVER GET YOU AIN'T SEEN NOTHING YET


Hej nu var det ett tag sedan jag skrev här... Mest bara för att jag tycker att allt är så fult på den här sidan, och för att jag inte kommer överrens med alla stilmallar och koder. Vill dom inte samarbeta så får det va! Tänkte i alla fall skicka iväg ett inlägg till min fina bästa vän Bianca för hon tyckte att jag var lite för afk om man säger så. Ska snart iväg och jobba på Statt, LIVE kareoke där ikväll, vilket betyder att du får gå upp på scenen och sjunga det du vill, med en liveorkester som kompar dig. Ganska grymt va? Tycker jag också.



Nu ska jag bränna ut en skiva med låtar av Justin Bieber, för jag har fått bieber-fever.

Later!

1 kommentar:

  1. Ja har åsså bieber-fever!! Så himla mycket! Och du är världens bästa vän, KRAMHEI!

    SvaraRadera