torsdag 8 juli 2010

Let me in

Igår var det första onsdagen med nattklubb på statt men det verkar inte riktigt ha nått ut till folket i Piteå för det var lite folk där. Vi stänger klockan 03.00 egentligen men kunde börja plocka ihop redan 01.30. Det var dock bara bra för min del eftersom jag steg upp 08.00 imorse för att öppna på Glitter. Kom mig i säng klockan 03.00 så med dessa 5 timmars sömn på nacken kan jag inte säga att jag är särskilt pigg. Mina ögon hänger och hjärnan är ovanligt seg. Hade blivit ännu mindre sömn om det varit mycket att göra på Statt igår, så det tackar jag för.. Hehe;)

Ikväll är jag ledig och tänker inte göra så mycket mer än att vara med Joel. Imorgon börjar jag klockan 18.00 och då är det nattklubb på Statt. Anar att det kommer mer folk då, så man har att göra hela kvällen. Men det är kul. Nu ska jag lägga mig i soffan och slappna av nalta!

Älsklingsmissekissekatt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar