onsdag 2 december 2009

Jag blir galen, på riktigt

- Varför kan jag inte föra över bilder från mobilen till datorn när jag har kunnat det tidigare?
- Varför kan jag inte installera drivrutiner med hjälp av skivan som det står att man ska använda för att installera drivrutiner?
- Varför blir det så på alla andra datorer i hela huset också?
- Varför skjuts bara min kameralins ut till hälften när jag trycker på on-knappen?
- Varför går det inte att stänga av min kamera när jag trycker på off-knappen?
- Varför åker linsen mini-lite ut och mini-lite in när jag trycker på "visa bilder"?
- Varför kan jag inte få igång Jims kamera genom att trycka på on-knappen?
- Varför står det "Varning! Slut batterier" på kameradisplayen när jag just precis har satt in helt nya batterier?
- Varför reagerar inte datorn när jag sätter i usb-kabeln i datorn?
- Varför står det att jag ska ta kontakt med företaget som jag köpte min mobil ifrån?
- Varför låter datorn som en borrmaskin när jag sätter i en cd-skiva?
- Varför funkar inte cd-skivan som det står att den ska göra?
- Varför kan jag bränna ut en cd-skiva med ljud som inte går att spela upp någonstans?
- Varför kan jag bränna ut en cd-skiva med bilder som inte funkar att kolla på?

VARFÖR HAR MAN UPPFUNNIT IDIOTISKA TEKNISKA PRYLAR SOM ALLTID SKA SKAPA PROBLEM OCH VÄCKA IRRITATION??!!!?!
VARFÖR HITTAR MAN INTE PÅ EN MASKIN SOM HELA TIDEN FUNKAR UTAN DESSA FUCKING PROBLEM?!

1 kommentar: