söndag 18 oktober 2009

All for believing

Hade en jättemysig dag och kväll igår, tack för det sötfelicia:-) Idag har jag pluggat flera timmar och det verkar som om ingenting kan få mig på dåligt humör. Hade detta varit en vanlig söndag hade jag pluggat som ett as sedan haft söndagsångest resten av dagen. Men detta är ingen vanlig söndag, för det här är söndagen innan veckan innan lovet. Man kan liksom inte vara arg eller sur om man vet att det bara är en ynklig, liten vecka kvar i skolan innan ett fett höstlov. Och ni vet ju alla hur fort dessa veckor går, man hinner knappt vakna på måndagmorgon så är det fredagkväll.

Nu ska jag hoppa i duschen sen kolla lite på tv. Imorgon är det måndag och det ser jag faktiskt fram emot :) Ha det!





3 kommentarer:

  1. Tack själv gumman för en myysig dag! :-) <3

    SvaraRadera
  2. Fina bilder ni tagit tjejer...ni är ju för vackar!!! Puss på Er från en stolt mamma Ullis

    SvaraRadera
  3. Vackra - jag kan verkligen inte stava ikväll nu e det god natt!/ mammis

    SvaraRadera